............................ Yağmur'un masalları..............................


21 Mart 2010 Pazar

Tonton ile Kelebek



Bir gün Tonton banyo yapıp dışarı çıkmış.Gezerken aniden çamura düşmüş.
Tonton:
-İmdat bana yardım edin.Diye bağırıyormuş.Ama aslında çamur bir bataklıkmış.Tonton bunu fark edince daha da telaşlanmış.Sonra ortaya bir kelebek çıkmış.:
Kelebek:
-Korkma ben seni hemen kurtarırım.Demiş.
Tonton:
-Sen mi? sen en ufak karıncayı bile kurtaramazsın.Demiş.Kelebek bunu duyunca çok üzülmüş ama yinede onu kurtarmaya çalışmış ve kurtarmış da.
Tonton
:-Çok teşekkür ederim sana borcumu nasıl ödeyebilirim.Demiş.
Kelebek:
-Önemli değil.Birilerini kurtarmak beni mutlu eder ama ben biraz kırıldım senin bana söylediklerrinden.Demiş.
Tonton andan özür dilemiş ve ona evini açmış.Hep birlikte güzel bir hayat yaşamışlar.Tonton da hem küçük bir canlının bile büyük işler başarabileceğini anlamıştı hem de başkalarıyla alay edilmemesi gerektiğini ve sonra belki bundan pişman olunucağını öğrenmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder