............................ Yağmur'un masalları..............................


9 Ağustos 2012 Perşembe

Merhaba ajacanlar!!! bu günden itibaren sizlere ajan olmayı öğreteceğim. Bir zamanlar bende ajandım çünkü.Size bildiğim herşeyi anlatacağım.İlk önce gizli bir görünüme sahip olmalısınız.Sonra o izleyeceğiniz kişiyi belirlemeniz lazım.O KİŞİYİ BULDUKTAN SONRA GÖREVİNİZ BAŞLAR.O kişiyi iyice izleyin ama kendinizi SAKIN belli etmeyin!!!Eğer belli ederseniz ajanlığınız sona erer.Bana da aynen böyle oldu.Şimdi geleceğin ajanları sizlersiniz.Size güveniyorum.Size gereken herşeyi sırayla öğreteceğim ama ilk başta sevgili ajanlarım sizlerden yorumlar bekliyorum.Yorumlarınıza göre nasıl bir ajan olacağınızı belirleyeceğim.Bana bütün sorularınızı söyleyebilirisniz.Biliyorum şu an bunıu annelerinize okuyor olabilirsiniz ve annleriniz bunun size yalan olduğunu söylüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder