............................ Yağmur'un masalları..............................


8 Nisan 2010 Perşembe

Kendini Beğenmiş Çocuk

Bir zamanlar kendini beğenmiş bir çocuk varmış.Kendisiyle sürekli aynada konuşurmuş:
-Harikayım!
-Kimse benim harikalığımı geçemez.diye.Bazende aynanın karşısında komik hareketler yaparmış.Sonrada gülermiş.Bir gün cama çıkan bir gazeteci onun yaptığı hareketleri çekip onları basmış.Kendini beğenmiş çocuk sabahın gastesini aldığında kendini hiç bir şey okumadan görmüş ve:
-Harika olduğum için beni gazateye basmışlar.demiş.Çocuk okula giderken herkes ona gülüyormuş.Çocuk ne olduğunu anlamamış.Arkadaşı ona gazeteyi göstermiş.Çocuk ah anladım demiş.Arkadaşı sevinmiş.Çocuk:
-Harika yüzümü gördüler ve buna çok sevindiler.demiş.Arkadaşı:
-Yazı!Yazıyı oku.demiş.Kendini beğenmiş cocuk yazıyı okuyunca gözlerine inanamamış ve:
-Bu da ne böyle!
-Bunları kim çekti ve yazdı.demiş.Arkadaşı:
-Bilmem ki belki bir gazeteci camınıza gelip gizli gizli çekmiştir.demiş.Kendini beğenmiş çocuk:
-Sen yaptın değil mi?demiş.Çocuk:
-Evet ben bir gazeteciyim.demiş.
-Babam bana gazetecilik öğretiyor.Kendini beğenmiş çocuk:
-Ama neden beni yaptın.demiş.Arkadaşı:
-Sen kendini beğendiğin için bende senden harika bir haber yapabileceğimi düşündüm ve oldu da.demiş.Kendini beğenmiş çocuk ta kendini beğenmişliğin böyle sorunlar açabildiği için bir daha kendini çok beğenmemiş ve aynanın karşısına geçipde komik harketler yapmamış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder